18 Şubat 2011 Cuma

(G)ÖRÜYORUZ!

"Uyandır kış uykusundaki kalpleri
 Sen ki ey çocuk hiç susma,haykır
 Erdemi düşünen,senin için ağlayan
 Muhakkak ki bir göz pınarı vardır."

Orda bir hayat var,sen de (g)ör!

Yılbaşında ördük,bayramlarda ördük.Gelin bu defa kar amacı gütmeden kendimiz için değil onlar için örelim.

Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu'nun Trabzon Çocuk Yuvasında kalan 0-6 yaş ve 7-12 yaş grubu çocuklar için hediye toplama etkinliğine katılımlarınızı bekliyorum...

Etkinliğime katılmak isteyen arkadaşlarım öncelikle ördükleri minik bir oyuncakla,öremiyorlarsa kendi çocuklarına ait bir oyuncakla o da olmazsa Çin malı olmamak kaydıyla temin edecekleri bir oyuncakla daha sonra belirteceğim adresten bana ulaşabilirler...

Yazımı bloğunuzda ya da facebook sayfalarınızda paylaşmanız daha fazla oyuncağa ulaşabilmemiz için çok önemli biliyorsunuz.Düşüncelerinizi bana iletirseniz mutluluk duyarım,katıımlarınızı bekliyorum.
Mail adresim:
fatma_gokdemir@hotmail.com

20 yorum:

  1. fatmacım ben varım ne zamana kadar sürüyo canım etkinliğin,nasıl,ne zaman,nereye göndercez canım oyuncakları?

    YanıtlaSil
  2. canımm hoşgeldin çok sevindim bu kadar çabuk tepki gelmesine.bitiş tarihini mart sonu olarak düşündüm insanlar sıkışmadan rahatça zaman ayırarak örmek isterler belki diye...
    benim ev adresime gönderirsiniz.ben de nisan başı çocuklara hediyelerini bayram hediyesi olarak iletirim.zaten tek tek hepsini fotoğraflamayı düşünüyorum.hepinize teşekkür adına hem de nereye gittiği görülmüş olur oyuncakların...
    Adresim:
    Fatma ÇAVUŞOĞLU
    Söğütlü Beldesi.Söğütlü mah.Söğütlü cad.
    Galanima sitesi kat:3 no:5
    Akçaabat/TRABZON
    0 505 440 02 93

    YanıtlaSil
  3. Fatmacım şimdi face'de gördüm postunu. Ne güzel düşünmüşsün. Hayırlara vesile olsun inşallah. Ben de varım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim dilek hanım ama görüldüğü gibi iki günde yalnızca iki gönüllüm oldu.hediyeleşme etkinliklerine verilen inanılmaz tepkileri görmedi benim etkinliğim.çok üzüldüm ama devam edeceğim kimse bişey yollamasada oturup hepsini kendim öreceğim..:)

    YanıtlaSil
  5. oohh canim ne guzel dusunmussun, ben de blogunu gormedim face`de yazini okuyunca sasirdim, bir baktimki cok guzel birsey yapiyorsun, ben de katiliyorum, bir ufacik yurek sevindirebilirsek ne mutlu bize, sure de bol, her gun 1 sira orulse biter o zamana kadar :)

    YanıtlaSil
  6. Ben bişey öremem ama alır gönderirim o zaman :) sen üzme kendini, yardımlarını esirgeyenler üzülsün bu duyarsızlığa !!!

    YanıtlaSil
  7. ben amigurumiye yeni başladı ama ben de varım fatma hanım kaç tane örücez ne örücez ...

    YanıtlaSil
  8. kızlaaar yorum gelmeyince ne kadar üzülmüştüm anlatamam..
    -serencim çok teşekkürler...:)

    -kuzencim senin ve küçük kuzunun bu konudaki duyarlılığınza güveniyorum zaten:)

    -sevim hanım sayı yok tür yok ne isterseniz elinizden ne gelise..çok teşekkür ederim hepinize kızlarr...:))

    YanıtlaSil
  9. süper o zaman, ben de şimdi gelen yorumları görünce çok sevindim...hadi bakalım, süper bir etkinlik olsun :)

    YanıtlaSil
  10. Fatoş hanım Merhaba,
    Ben diktiğim bir oyuncak ile katılsam olur mu?.
    Sevgiler
    Yasemin

    YanıtlaSil
  11. merhaba yasemin hanım hoşgeldiniz:)
    tabi ki olur ne demek istemeniz yeterli:))

    YanıtlaSil
  12. Fatoş Hn.Ben varım ve şimdi Facebook hesabımdanda arkadaşlarımla bağlantıyı paylaştım umarım yeterli katılım olur.Çok güzel bir şey yapmışsınız.Allah mükafatını versin inşallah...

    YanıtlaSil
  13. çok teşekkür ederim çok düşüncelisiniz.beklediğim ilgiyi göremedim ama bunada şükür elimiz boş kalmayacak en azından...:)

    YanıtlaSil
  14. kimsesiz çocuklarımızı sevindirmek adına bende varım! eda hanımın kurucusu olduğu amigurumi forumdada etkinliğinizi duyurdum bol katılım olacagını umuyorum :)

    YanıtlaSil
  15. çok teşekkürler yasemin hanım.umarımm bol katılım olur ben kendi bloğumda pek beklenen ilgiyi göremedim.bu daha başlangıç daha fazlasını yaparız inşallah birlikte:))

    YanıtlaSil
  16. merhaba arkadaşım bende varım, en son ördüğüm kutup ayılarını gönderebilirim. daha sonra başka oyuncakda örebilirim belki, şimdi fazla öremiyorum başka işlerim olduğu için.

    YanıtlaSil
  17. merhaba bir yudum hobi hoşgeldin:))
    şimdilik bir oyuncak yeter dahası kalsın sonra ki etkinliklere..:))

    YanıtlaSil

yorumunuz onaylandıktan sonra gösterilecektir...