22 Ekim 2012 Pazartesi

Pizza Günleri

Sevgili eşim bu aralar boğazıma yetişemez oldu.Adamcağız korku dolu gözlerle bakıyor ben yemek yerken...Deliler gibi yemek yiyip sofradan kalktıktan 1 saat sonra acıktım demeye utanmayan tek insanım ama benim suçum değil bu içimdekiler çok pis boğazlı...:)) Sık Sık pizza yedik bu hafta her çeşidini yaptık nerdeyse.Eskiden hamur yoğurup mayalamak zor geliyor diye fırından ekmek hamuru alıp onunla yapardım ama hep kalın olurdu pizzanın hamuru çok sevmezdik o yüzden.Birkaç yıl önce Dr.Oetker in pizza un karışımını denedik ve vazgeçilmezimiz oldu.Kesinlikle denemelisiniz.Yok bana onu yoğurmak zor gelir derseniz ekmek dilimleriyle yapmayı deneyin ben onada bayılıyorum. İştahlı blog arkadaşlarım için fotolarıda paylaşıvereyim dedim...Afiyet olsun kızlaaaarrr...:))




 
Pizza unun içinden çıkan sosu çok sevmiyorum o yüzden sosu kendim hazırlıyorum.Tabi ekmek dilimleri içinde ayrıca bir sos gerekiyor.mmmmmmmm çok lezzetli oluyor soslayınca tarif isteyen varsa hemen yazarım kızlar.Yemek yemekten el işi yapmaya fırsat bulursam onlarıda paylaşırım...
Sevgileeerrr...:)


4 yorum:

  1. o iştahlılardan biri de benim aynen o korkulan gözlerle bakılan..şeker mi baktırsam ...ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim.valla benim ki bebeklerin pis boğazlığı siz ihmal etmeyin isterseniz...umarım sadece iştahtır..:))

    YanıtlaSil
  3. favorim ekmek pizzası sabahları üşenmediğim günler yapıyorum. çıtır çıtır süper bişey, sıradan kahvaltılara son veriyo. ımmm gecenin bu saatinde canım çekti fatoş yaa çok pissin:(

    YanıtlaSil
  4. ha ha ha...:)hamile kadının bloğu böyle olur şekerim ağzım hiç boş durmuyo ki...senin bloğunu da hatırlıyorum ekşili çorbalar falan paylaşmıştın ilk zamanlarında..:))

    YanıtlaSil

yorumunuz onaylandıktan sonra gösterilecektir...